SLUIT U AAN!

FIBER VAKDAG
11 oktober 2022

Bereik uw doelgroep

U wilt de glasvezelsector bereiken met uw kennis, portfolio, techniek of producten. Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Tijdens de Fiber Vakdag ontmoet u 300 professionals en bereikt u via onze online-kanalen de hele Nederlandse glasvezelsector.

Maak uw wensen kenbaar. Als sponsor van dit unieke event zijn er verschillende mogelijkheden om uw doelgroep te bereiken. Van een kleine setting van 5-6 personen tijdens rondetafelgesprekken tot een workshop met 30 personen. Of kies voor op maat gemaakte content marketing, zodat u leads genereert en u als thought leader bekend komt te staan.

Neem deel aan de live podcast Nederland op Glasvezel, presenteer uw visie op techniek, standaardisatie, onderwijs, organisatie, beleid of financiering. Start een onderzoek. Organiseer een debat of workshop. Of stop iets in de goodiebag.

De mogelijkheden

Naamsbekendheid & branding
Bouw uw naamsbekendheid uit en breng uw bedrijf, product of merk onder de aandacht. Zo staat u straks op de shortlist van uw doelgroep.

Thought leadership
Organiseer een sessie en presenteer uw kennis, schuif aan tijdens een rondetafelgesprek, praat mee in de podcast, demonstreer nieuwe techniek, laat u interviewen over een onderwerp dat u inspireert. Kortom: vertel meer over wat uw organisatie bijzonder maakt.

Lead generation
Bereik uw doelgroep online voorafgaand aan het event én daarna met waardevolle informatie. Wij bieden uw kennis aan als gedownload op al onze online kanalen. U ontvangt de leads zodat u afspraken kunt maken voor, op of na de Fiber Vakdag.

VRAAG NAAR DE MOGELIJKHEDEN

Over ons

De Fiber Carrier Association (FCA) werd opgericht in maart 2016 om de eigenaren van glasvezelnetwerken te ondersteunen en te adviseren op basis van trends uit binnen- en buitenland. De FCA spreekt met alle stakeholders in de glasvezelketen en vervult daarmee de rol van katalysator richting de (lokale) overheid, het bedrijfsleven en alle andere betrokken partijen.

Als het gaat om de dekking van glasvezel loopt Nederland voorop. Dat is een mooie ontwikkeling.

Tegelijkertijd zien we op het niveau van landelijke en lokale overheid dat de uitvoering van beleid niet altijd goed verloopt. Subsidies om glasvezeldekking te stimuleren komen niet altijd beschikbaar en lokale overheden hanteren soms afwijkende procedures bij het aanvragen van vergunningen.

Vanuit de FCA overzien we landelijke trends en ontwikkelingen en samen met onze deelnemers, partners en kennispartners zijn we in staat om via kennisbundeling de belangen van de glasvezelsector op een goede manier te behartigen.